Sjælland rundt indenom
20.06.2021 kl. 10.00 - 20.06.2021 kl. 14.00
Yachtklubben Furesøen

Sjælland Rundt Indenom: Søndag den 20. juni kl. 10!

Den traditionelle kapsejlads for kølbåde henvender sig til alle aktive medlemmer i YF. Klubbåde opfordres til at deltage. Der er skippermøde kl. 10.00, men i disse corona-tider må vi desværre udelade den fælles morgenmad, til gengæld er arrangementet gratis! Tilmelding forud er ikke nødvendig.

Der sejles på en bane med udramatisk start ud for havnen, hvorfra banen går via Farum til Frederiksdal og med mål ud for YF. Der sejles efter handicap, hvor den langsomste båd starter først. Alt efter vindforholdene forventes alle at være i mål ca. kl. 13.

Efter sejladsen er der præmie-uddeling og eventuelt fælles spisning, eventuel frokost medbringes af deltagerne selv. Sejladsen arrangeres af Bådejerlauget ved Carsten Schmidt, mail dybenso@mail.dk, mobil 4160 4348.

_/)_/)_/) med sejlerhilsner

Bådejerlauget