SENIORSEJLADS

Yachtklubben Furesøen tilbyder

Et godt sejlermiljø

Kom hurtigt på vandet Moderne sportsbåde Udfordrende vindforhold Rutine i boat handling

Kort sagt "lille sø med stort potentiale"

Planlagte aktiviteter

Tirsdage

Træningssejlads i klubbens Open 5.70 både, med fokus på den gode oplevelse for alle.

Vi øver grundlægende færdigheder inden for praktisk sejlads.

Vi går ikke af vejen for en god tur med fulde sejl, når vejr og besætning tillader det.

Vi sejler fra kl. 17 til 19 + i perioden fra 1/5 til 31/9. Der er begrænset aktivitet i skoleferien.

Kontakt: Søren Christensen

Torsdage

Kaptræning i klubbens Open 5.70 og andre sportsbåde, med fokus på kapsejlads for den øvede sejler.

Der sejles på korte op ned baner der er lagt ud tæt ved klubbens havn.

Vi sejler fra kl. 17 til 19 + i perioden fra 1/5 til 31/9. Der er begrænset aktivitet i skoleferien.

Kontakt: Klaus Bønnelycke

Torsdagsmatch

Ugentlig kapsejlads for alle søens både. læs mere

Torsdage kl. 18.30 i perioden fra 1/5 til 31/8