Vinterbadning

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

009
Yachtklubben har plads til 80 vinterbadere. Som vinterbader i klubben vil du på udvalgte tider kunne bruges klubbens faciliteter til at bade fra. Efter aftale med bestyrelse og andre udvalg der bruger klubben vil sauna´en kunne være tændt på udvalgte badetider.

Badetider 2024.

Tirsdag kl 19.30-21.30. Sauna mulig

Torsdag kl. 19.30-21.30. Sauna mulig.

Lørdag kl. 7-9.30. Sauna mulig.

Søndag kl. 8-10. Sauna mulig. Obs! Der er træning for YF Ungdom Nov, dec, jan, feb, marts (dog ikke i skoleferierne) Omklædningen skal være tom for vinterbadere kl. 9.30.

Saunabetjening hænger foran indgangen til sauna, desværre kan den kun betjenes fra herreomklædningen, men hvis der ingen herrer er, kan man bare gå ind og betjene den.
Der kan ikke vinterbades onsdag aften i januar, februar og marts 2024, da der er undervisning i klubhuset.

Hvis du ønsker uddybning eller hjælp kan du maile til Tue Toft på vinterbadning@yachtklubben.dk

Vi gør opmærksom på at det forventes at du som vinterbademedlem af Yachtklubben Furesøen deltager aktivt i vedligehold af vinterbadeafdelingens benyttede faciliteter.

Der kan bestilles nøgle til klubhuset på hus@yachtklubben.dk

Parkering på pladsen er ikke tilladt - brug venligst parkeringen oppe ved skoven - vær obs på at Restaurant Jægerhuset har reserverede pladser, man ikke må benytte.

Tilmeldte: 76/84
Antal dage: 182