I topmenuen på forsiden finder du overskriften Tilmelding. Klik på den og find alle klubbens hold her - uanset om det er for børn, unge eller voksne.

Vær opmærksom på, at ved tilmelding kommer der ikke yderligere information ud, vi sparer på vores frivillige administrative kræfter og du bedes selv notere, hvilken dato der er start samt tidspunkt du skal  møde.

FOR at tilmelde skal du oprette en profil på den person der skal gå på holdet - med andre ord, hvis det er dit barn er det en profil på barnet der skal oprettes.
For at være tilmeldt et træningshold (gælder ikke prøvehold og sommersejlads) skal man være medlem - her tilmelder man til et kontingent der passer til alderen.

Er du i tvivl kan du altid skrive til info@yachtklubben.dk og bede om at få mere info - mailen sendes så til den person, der har ansvaret for aktiviteten og du vil blive kontaktet den vej igennem.

Du kan også finde kontaktpersoner på Menuen - OM YF  -  af hensyn til at undgå spamning af vores frivillige og ansatte har vi ikke direkte oplysninger her på siden.