Træner
Anton Kornelius Lundby
Astrid Harsaae
Beskrivelse
Astrid har sejlet i YF i mange år, har duelighedsbevis og er en fast del af trænerteamet.
Christian Selch
Beskrivelse
Christian startede med at sejle Yngling som 12-13 årig.
Tog duelighedsbevis for snart 12 år siden og underviser nu i Open 5.70 for juniorer, både begynderundervisning og duelighedsbevis.
Emma Frees Taylor
Frederik Bjerg Andersen
Beskrivelse
Frederik startede i optimist, sejlede Zoom8 og derefter tog han duelighedsbevis i kølbåd. Frederik har været igang nogle år som træner, har både ællinger, optimist og duelighedshold i Open 5.70.
Mads Kjeldgaard Løber
Beskrivelse

Mads har sejlet Tera og Feva og sejler nu 29er. Samtidig er han startet som hjælpetræner og har i 2021 været på jolleholdet som hjælpetræner og i 2022 på minihold som hjælpetræner.

Sara Emilie Vinding
Smilla Frees Taylor
Sofie Vendelbo Toft Madsen
51893181
Thomas Arthur Jørgensen
25210494
Thomas har sejlet optimist, zoom8 og sejler nu E-jolle. Han har taget duelighedsbevis og Dansk Sejlunion´s træneruddannelse niveau 1 og 2.
Han startede som hjælpetræner for 3 år siden og har også været aktiv træner på sommersejladsen samt i svømmehallen om vinteren.
Caroline Galatius Andersen
Beskrivelse
Caroline har i 2021 sin første sæson som hjælpetræner, som er første del af instruktør uddannelsen i YF og efterfølgende Dansk Sejlunion. Caroline har sejlet optimist, sejler nu Zoom8 og tog i 2019/2020 duelighedsbevis. Caroline vil altid følges med en erfaren træner.
David Seiding
30286204
David er vokset op i YF, som optimist og zoom8 sejler.
Skiftede til kølbåd og tog duelighedsbevis samtidig med han startede som hjælpetræner.
Efter et år på efterskole 2019/20 (OURE) kom han i 2020 retur og er nu fast træner for Tera-sejlerne.
Mathias Malthe Madsen
Beskrivelse
Mathias startede for et par år siden som Zoom8 sejler i YF og sejler nu E-jolle i Hellerup. Mathias har taget duelighedsbevis, Dansk Sejlunion kurser som instruktør og underviser vores yngste sejlere.
Simone Elise Dahlberg-Garde
Beskrivelse

Simone startede allerede for 10 år siden med at sejle i klubben. Hun har fulgt den klassiske vej i optimist, zoom8 til Europajolle, som er hendes klasse nu. Simone har duelighedsbevis og startede derefter som hjælpetræner for et par år siden.

Efter hjemkomst fra Oure i sommeren 2020 har hun været fast træner for de mere erfarne sejlere i YF.
Thorbjørn Beldring
24992697
Jesper Bergmann Fabrin
Beskrivelse
Jesper har selv sejlet Optimist, Zoom8 samt Europajolle i YF.
Han har været træner i de sidste 4 år.
Jesper har især som Zoom8 sejler sejlet mange præmier hjem til klubben.
De sidste 1,5 år har Jesper været træner for Zoom8 sejlerne i YF.

Instruktør
Anton Kornelius Lundby
Astrid Harsaae
Christian Selch
Beskrivelse
Christian startede med at sejle Yngling som 12-13 årig.
Emma Frees Taylor
Frederik Bjerg Andersen
Hector Schmücker Conteh
Ilene Eriksen
Beskrivelse

Jeg har sejlet hele mit liv. Gennem årene har jeg undervist både børn og voksne i sejlads i jolle og kølbåd. Nu bruger jeg tiden i klubben til at uddanne trænere og få YF Ungdom til at fungere.

Kasper Knigge
Mads Kjeldgaard Løber

Sara Kirkebæk
Sara Emilie Vinding
Smilla Frees Taylor
Sofie Vendelbo Toft Madsen
51893181
Sofus Pedersen
Thomas Arthur Jørgensen
25210494
Caroline Galatius Andersen
David Seiding
30286204
David er vokset op i YF, som optimist og zoom8 sejler.
Emil Olsen
Beskrivelse
Emil har sejlet Open 5.70 de sidste par år og tog i 2019/2020 duelighedsbevis og starter nu som hjælpetræner. Emil vil følge en erfaren træner i første del af hans uddannelse.
Mathias Malthe Madsen
Rosa Nedergaard
Signe Roesdahl Larsen
Beskrivelse
Signe har sejlet hele livet - er opvokset på sydsjælland og er i forbindelse med hendes nu færdiggjorde studier kommet til YF. Signe har en bred trænerbaggrund, kan sejle jolle, kølbåd, har duelighedsbevis osv.
Simone Elise Dahlberg-Garde

Thorbjørn Beldring
24992697
Jesper Bergmann Fabrin
Beskrivelse
Jesper har selv sejlet Optimist, Zoom8 samt Europajolle i YF.
Han har været træner i de sidste 4 år.
Jesper har især som Zoom8 sejler sejlet mange præmier hjem til klubben.
De sidste 1,5 år har Jesper været træner for Zoom8 sejlerne i YF.

Bådejerlaug
Niels Carsten Schmidt
41604348
Carsten Schmidt er leder af klubbens bådejerlaug. Kontakt Carsten hvis du har brug for support til din bådplads, kranoptagning, rampebrug, klubbens kran m.m.
Holdleder
Sofus Pedersen
Trænerchef
Ilene Eriksen

Mathias Schnack
Beskrivelse
Mathias kom som ung teenager til YF, da vi startede zoom træning i YF. Efter nogle år som sejler i Zoom, flyttede han til E-jolle og holdt derpå en pause der endte med at han kom retur til YF som træner for vores optimister og zoom sejlere. Mathias har primært de unge kapsejlere der er på vej i optimisten.